Coming up!

coming up

Mijn testlade begint weer aardig vol te raken. Het ideale moment om te tonen wat er allemaal in zit. Deze (en nog andere) producten kan je dus verwachten de komende weken!

coming up (2)

Caudalie, één van mijn favoriete merken, lanceert 3 limited edition handcrèmes. Je kan kiezen tussen honing, cassis en pompelmoes. Eind deze week komt de review online. Extra voedende body lotion zal zeker van pas komen.

coming up (3)

Une lanceert een skin ideal youth serum foundation. Speciaal voor de rijpere huid en met hyaluronzuur. Deze mag mama dus testen. De mascara ben ik heel benieuwd naar. Alle mascara’s van Une die ik tot nu toe getest heb zijn me goed bevallen. Een oogschaduwpalette met bruintinten is altijd goed.

coming up (4)

Mijn twee ‘souvenirtjes’ uit Parijs moet ik ook nog testen. De lipstick heeft een mooi koraalkleurtje en wat shimmer. Het oogschaduwpalette zal een grote verrassing worden. Het merk ken ik totaal niet en in de winkel heb ik het niet geswatcht. Fingers crossed!

coming up (5)

Een lichtblauw lakje had ik nog niet. Ik weet al perfect met welke andere lak ik deze lycra pro van Rimmel ga combineren. De smooth skin perfecting primer van NYC kon ik tijdens de press days al bewonderen. Heel budgetvriendelijk dus hopelijk werkt hij goed. Soulmate is het nieuwe parfum van S. Oliver.

coming up (6)

De laatste tijd heb ik een zwak voor oogschaduw. Vooral voor mooie herfstkleuren. Bij ELF heb ik mijn goesting gevonden. Twee single eyeshadows, een eyeshadowpalette en eyeliner vonden hun weg naar mij. Ik kan niet wachten om met deze producten een mooie ooglook te maken!

Ben jij ook zo benieuwd naar alle producten?

Written by Eva

12 thoughts on “Coming up!

Geef een reactie

