Hope in a jar night review

hope-in-a-jar-night

De testperiode van één maand is voorbij. Tijd om mijn bevindingen neer te schrijven!

De Hope in a jar van Philosophy kent iedereen wel. Bij de lancering van de night-versie waren dan ook veel vrouwen razend benieuwd. Ikzelf natuurlijk ook als beautyblogger. Het duurde dan ook niet lang voor ik trouw elke avond deze crème op mijn gezicht smeerde.

hope-in-a-jar-night (2)

“De nieuwe hope in a jar night intense retexturizing moisturizer helpt je je ´beauty sleep´ opnieuw te definiëren. De formule bevat een gepatenteerd qusome transportsysteem waardoor een betere, zachtere en effectievere penetratie van de actieve ingrediënten in de huid mogelijk is. Het glycolzuur verbetert en versterkt de textuur van de huid waardoor fijne lijntjes verminderen en een egalere huidskleur ontstaat. Beta glucan versterkt het natuurlijk immuunsysteem van de huid.”

hope-in-a-jar-night (4)

De verpakking vind ik mooi. Zwart is altijd classy. Bovendien zit er een beschermlaagje op zodat je kan zien dat het product nieuw en ongebruikt is. De inhoud is 60 ml.

De cream zelf is wit van kleur. Hij heeft een aparte geur. Op de huid merk je (gelukkig)  niets van deze geur. De textuur van de crème is heel aangenaam. Hij is niet super luchtig maar ook niet zwaar. Zeer zuinig in gebruik ook. Voor mijn hele gezicht heb ik maar een klein erwtje nodig.

hope-in-a-jar-night (3)

De cream smeert goed uit en trekt snel in. Met mijn gemengde huid had ik dat niet echt verwacht. De meeste creams zijn voor mijn huid te rijk en blijven dan ook als een laagje op mijn gezicht. Deze dus niet. Over de vermindering van rimpels en fijne lijntjes kan ik niet echt iets zeggen want op 23-jarige leeftijd heb ik die nog niet. Mijn gezicht voelt gehydrateerd aan en heeft een healthy glow. Ik heb ook het gevoel dat mijn gezicht er voller en steviger uit ziet. Dat van die egalere huidskleur klopt ook. Normaal gezien is de huid rond mijn mond wat donkerder. Dankzij de cream is dat sterk verminderd.

adviesverkoopprijs 60 ml –  € 43 Exclusief bij Ici Paris XL. Ik ben fan! Jij ook?

Written by Eva

13 thoughts on “Hope in a jar night review

  1. Hey Eva, thanks for the review! I tried Hope in a Jar a long time ago, but I wasn’t a fan. I’m glad to hear this works so well for you! If it evens skin tone out so well, I might have to try it!

Geef een reactie

