What’s in my bag ‘Paris Edition’: make-up

parijs-make-up

Ik ben natuurlijk niet zonder make-up op city trip vertrokken. Welke items heb ik mee?

parijs-make-up (3)

Een palette met rustige bruintinten.  Ideaal voor een my eyes but better effect. Mijn favoriete mascara: de clump defy. Een bruine shadow stick. Voor als het rap moet gaan.

parijs-make-up (2)

Een primer en foundation van de Happy Light collectie. Catrice poeder om te zorgen dat ik ’s avonds nog altijd even goed opgemaakt ben als ’s morgens.

parijs-make-up (5)

Mijn favoriete bruine lipstick van Dior. De Rimmel 3D gloss in een roze-bruine kleur mag ook mee.

parijs-make-up (4)

De Maxi Delight bronzer van Bourjois. Kwestie van niet té bleek op de foto’s te staan. Een roze highlighter van Sephora. Een concealer om de puistjes wat te camoufleren.

Zoals je ziet heb ik weinig make-up mee. Het is maar voor drie dagen. De trolley moet ook nog plaats hebben voor kleren, paraplu, fototoestel, toilettas,…En het is ook de bedoeling dat ik van Parijs iets extra meebreng naar huis 😉

Written by Eva

7 thoughts on “What’s in my bag ‘Paris Edition’: make-up

Geef een reactie

