Mijn 4 favoriete high-end make-upjes

high-end

high-end (3)

Mijn Guerlain colour lacquer in L’heure bleue. Zo’n classy kleurtje! Deze heb ik bijna de helft van de maand aan. Gelukkig is hij nog voor 80% vol.

high-end (5)

Mijn Dior Addict lipstick in rock’n roll.  Deze is wel fel dus niet meteen workproof. De verpakking vind ik super en de zachte textuur nog veel beter!

high-end (2)

De météorites perles van Guerlain. TJa, als beautyblogger is de kans wel groot dat je deze in je stash hebt. Als ik rijk was had ik waarschijnlijk alle versies gehad. De limited editions hiervan zijn echt to die for. Ikzelf heb twee ‘normale’ versies: de teint rose en de teint beige.

high-end (4)

Deze rouge dior haute couleur in Bronze Charnel. Brown lipsticks for the win! Leuke herinnering aan mijn citytrip in Maastricht. Ik heb hem toen gekocht in de Sephora.

Heb jij veel high-end make-up?

Written by Eva

14 thoughts on “Mijn 4 favoriete high-end make-upjes

  1. Great picks, Eva! I have a pot of the Guerlain pearls from last year’s holiday collection, and the pearls have reduced significantly because that’s the powder I use the most often! You should check out the new Rouge Dior line-up as well. I don’t know how different the formula is from the previous version, but it’s fantastic anyways!

Geef een reactie

