Straight to the bin

SAM_2213

SAM_2215

Eerder maakte ik al eens een artikel over mijn foute foundations. De inner hoarder in mij belette me om ze weg te gooien. Zo veel plaats nemen 6 foundations  nu ook weer niet in, right? Deze van de Hema mag als eerste de vuilbak in. Hij is oud, heeft de verkeerde kleur, geen mooie finish én een slechte dekking. Als dat niet genoeg redenen zijn om hem weg te gooien!

SAM_2218

Deze green pride mascara heb ik altijd met veel plezier  gebruikt. Staat zeker in mijn top 5. Zoals je waarschijnlijk wel weet is mascara een beauty product met een zéér korte houdbaarheidsdatum. In praktijk wordt die datum vaak overschreden (geef maar toe).  Je kan het afscheid natuurlijk niet eindeloos rekken. Dus bij deze: goodbye.

SAM_2219

Deze natural beauty dagcrème van Nivea had ook al lang zijn beste tijd gehad. Ik verwijderde de inhoud en gebruikte het potje daarna om foundation te mengen. Daarvoor gebruikte ik mijn miskopen. Te bleke foundation met te oranje foundation mengen…een elixirtje toevoegen. Mijn laatste creatie was niet zo geslaagd waardoor ik hem met pot en al dan maar heb buitengesmeten.

SAM_2221

Deze limited edition gel blush van essence. Gekregen van goede vriendin Silke omdat ze er zelf niets mee kon aanvangen. Avontuurlijke ik besloot dan maar om hem ook eens te proberen. Na veel vallen en opstaan ben ik tot  de conclusie gekomen dat ik er ook niet mee kan werken. Ligt het aan de textuur, de dekking of de kleur, Joost mag het weten. De vuilbak in!

SAM_2223

Deze nail color 3 van Essence heb ik ongeveer anderhalf jaar geleden gekocht. Ik heb hem met veel plezier gebruikt de eerste maanden na de aankoop. Ondertussen kwamen er betere lakjes in mijn stash waardoor deze bleef liggen. Nu is hij volledig geschift (letterlijk). Deze is dus rijp voor de vuilbak.

Zou je dit artikel graag als terugkerend item zien op B@W?

Written by Eva

10 thoughts on “Straight to the bin

  1. You’ve definitely got to let stuff go from time to time! I try to give things that I can’t use to friends, but you can’t do that with everything so sometimes it just has to go into the bin!

Geef een reactie

