Favourites of August

SAM_2012

Vandaag is het al 1 september! Augustus is echt voorbij gevlogen. Tijd om de favorieten te tonen.

Bovenaan zag je de nieuwe versie van het comme une evidence parfum van yves rocher. Véél beter dan het origineel! Foto’s van het flacon vind je hier.

glossy-lips-pupa

Mooie kleur en zeer verzorgend door de arganolie. Maar dé reden waarom deze lipgloss in mijn favorieten staat is z’n overheerlijke geur van vanillesuiker. Swatches vind je hier.

bourjois-color-boost (3)

De Bourjois color boost lipsticks. De budgetversie van de chubby sticks. Leuke kleuren en prijs/kwaliteit-verhouding maken dit een must-have. Review en swatches vind je hier.

dr-hauschka-lipstick-novum (3)

De novum lipstick van Dr Hauschka. Heerlijk hydraterend maar een speciale geur. De kleur zorgt voor een my lips but better effect. De review en swatches vind je hier.

Wat is  jouw favoriet van augustus?

Written by Eva

10 thoughts on “Favourites of August

  1. Oh dat parfum heb ik ook en dat ruikt zo goed! 🙂 Bij alle engelstalige blog is er nu iets aan het rondgaan de “Liebster” award. En hoewel jij niet in het Engels schrijft, ik moest je nomineren omdat jouw blog zo goed is, en vooral ook zo mooi! Check mijn blog voor de andere nominees en mijn vragen voor jou (in het Engels) 😉 Ik hoop dat ik iets van je hoor!
    x
    Margot

Geef een reactie

