Shoplog Italië

SAM_2057

Een heerlijke reis naar Italië heb ik achter de rug. Het hele jaar door is het stress, vermoeidheid en geen tijd voor niets of niemand. Een weekje uitrusten was dus een must. Met een mooi gebruind kleurtje beschrijf ik met plezier wat ik gekocht heb.

Mijn eerste aankopen komen uit de SMOLL. Een winkel die doet denken aan het kruidvat met een vleugje Pro Duo en een snuifje action. Van erg professionele producten tot spotgoedkoop. Een paradijs voor de meesten onder ons dus. In een grabbelbak waar alles aan 1,19 euro werd verkocht heb ik enkele spulletjes van Essence gekocht.

SAM_2074
Het is de eerste keer dat ik een set nagelstickers koop die als vervanging van nagellak dienen. Ik heb op reis het setje voor mijn handen meteen gebruikt. Heel gemakkelijk om aan te brengen! Je hebt enkel een vijl nodig om het overschot van de stickers te verwijderen. Daarnaast hoef je niet te sukkelen met 5 verschillende potjes om een leuke look te maken. Nadeel van deze stickers is dat je ze maar maximum 2 dagen kan dragen. Ze komen erg snel los en er kruipt gemakkelijk vuil onder. Goed dus voor een avondje uit, maar niet om veel handenarbeid mee te verrichten.

De blush van essence was even wennen. Mooie dieproze kleur, zachte structuur en gemakkelijk op te bouwen. De kleur komt me nu niet van pas. In de herfst daarentegen, zal beter binnen mijn “kleurenpallet” passen.

SAM_2072
Ik ben een fan van douchegel. Hoe meer verschillende geurtjes en kleurtjes, hoe beter! Lekker ruiken is een basisbehoefte bij mij, geen privilege. En dus heb ik nieuwe vriendjes aan mijn collectie toegevoegd. Ik heb een douchegel met de geur van dennenappel, kruiden en nog ééntje met lavendel die helaas niet op de foto’s staat. Ik kocht ze voor slechts 1,39 euro per stuk. De shampoo heeft de geur van kokosnoot en maakt mijn haar echt superzacht. Ook deze shampoo heeft me maar 1,39 euro gekost. Ze zijn blijkbaar zot van dat bedrag in de SMOLL.

SAM_2060

In een grote stad ging ik langs bij de KIKO. Een winkel die ik tot nu toe nog niet kende. Maar blijkbaar is de keten in opmars. Wat mij gelukkig maakt, want het is echt goedkoop. Ik kocht er twee potjes nagellak voor 1,50 euro het stuk. Beiden heb ik al gebruikt en ik moet zeggen: niet slecht. Geen wondergoedje dat een week mooi blijft zitten, maar dat verwacht ik er ook niet van.

SAM_2065
De bodyspray is mijn persoonlijke topper, want ik kreeg er een korting op van 50%. Voor 4,90 euro was dit lekker geurtje van mij. Het is een bodyspray, dus lang blijft de geur niet zitten. Ach, elk product heeft zijn doel! En de bodyspray spuit ik op mijn kleren. Beter voor mijn huid, de geur vervaagt minder snel en je vriend zal het heerlijk vinden om zich te nestelen in je armen. Al denk ik niet dat de bodyspray daar de hoofdreden van is.

SAM_2067
De oogschaduw is prachtig. Ideaal als basis, onder de wenkbrauwen of in de binnenhoek van je oogleden. Op de verpakking staat dat de pigmentatie erg hoog is. In de praktijk werd ik er niet van omgeblazen, maar bon zeker goed genoeg .

Een geslaagde shoplog, al zeg ik het zelf!

Written by Silke

12 thoughts on “Shoplog Italië

Geef een reactie

