EOTD Ice Queen

SAM_2098

De vorige look was zeer opvallend. Nu koos ik voor koele kleuren…

Welke producten gebruikte ik:

– essence oogschaduw primer

– dr hauschka oogschaduw brushes

– turquoise oogschaduw van max factor

– zwarte oogschaduw van 2B

– illuminating potlood van the body shop

– clump defy mascara van max factor

SAM_2080

Als eerste stap bracht ik de oogschaduwprimer van Essence aan.

SAM_2081

Als tweede stap bracht ik de turquoise kleur aan op mijn bewegend ooglid met de eyeshadow brush.

SAM_2085

Als derde stap bracht ik de zwarte oogschaduw aan en werkte ik die uit met de blend brush.

SAM_2094

Als vierde stap gebruikte ik het illuminating potlood in mijn binnenste ooghoek. Afwerken deed ik met de clump defy mascara.

SAM_2090

Wat vinden jullie van deze Ice Queen look?

Written by Eva

12 thoughts on “EOTD Ice Queen

Geef een reactie

