Opgemaakt

SAM_2014

Dit artikel zie ik regelmatig verschijnen bij collega bloggers. Tijd om er ook eens eentje te maken!

SAM_2016

Een halve liter listerine zero. Mondhygiëne FTW! Colgate max white one. Mijn tanden zijn er echt een beetje bleker door geworden. Een mini deo van Garnier die ik niet opnieuw ga kopen omdat de geur mij niet zo bevalt.

SAM_2017

TBS absinthe purifying hand wash.  De pro keratin shampoo van l’oréal professionnel en de matrix biolage fiberstrong shampoo.

SAM_2019

De fan-tastic volume mascara van Bourjois. Aanrader! Een bi-phase make-upremover van Elizabeth Arden. Toch een beetje vettig achteraf dus die koop ik niet opnieuw. Een sample van Daisy sunshine van Marc Jacobs.

Zouden jullie in de toekomt nog opgemaakt artikels willen zien of liever niet?

Written by Eva

9 thoughts on “Opgemaakt

Geef een reactie

