Currently testing

SAM_1994

Achter de schermen ben ik druk aan het testen. Vandaag laat ik jullie enkele van deze producten zien.

SAM_1988

‘Comme une evidence’ l’eau de parfum intense van Yves Rocher. Jaaaaren geleden dat ik nog eens een Yves Rocher parfum gebruikt had. De afgelopen weken heb ik het al iedere dag gebruikt. Ik kan nu al verklappen dat dit parfum mij aangenaam verrast heeft.

SAM_1990

De divine scrub van Caudalie. Na de olie en de tinted body lotion voeg ik deze scrub met veel plezier toe aan mijn stash. Over de werking kan ik nog niets zeggen maar de geur is inderdaad ‘divine’.

SAM_1992

Mijn nagels hebben zwaar afgezien van al dat lakken de laatste maanden. Dan nog enkele keren een base coat vergeten…Broze en gele nagels everywhere. Elegant is het allerminst maar de redding is nabij. Deze twee producten uit de ‘la manicure’  lijn van L’oréal zullen mij hopelijk helpen.

Written by Eva

9 thoughts on “Currently testing

Geef een reactie

