Favourites of July

bourjois-cream-blush (6)

Bovenaan zag je de cream blushes van Bourjois. Toffe kleurtjes in een schattige verpakking. Ze smelten als je er met je hand over gaat én ze blenden goed. Like! Review.

caudalie-divine-legs

Voor wie geen tijd heeft om in de zon te zitten is er deze divine legs. Goddelijk bruin tintje die je ’s avonds gewoon kan afwassen. Hoe handig is dat? Review.

max-factor-wild (2)

Twee max factor oogschaduwen die mij echt van mijn sokken geblazen hebben. Behoren nu tot de favorieten van mijn stash! Review. 

travel-light (2)

Dit travel pakketje van Rituals. Heerlijke geuren.  Vooral de deo. Die ga ik full size eens aanschaffen denk ik.

caudalie-figue-de-vigne (4)

Geen betere manier om jezelf even op te frissen dan met een eau fraîche. Dit mooie flesje van caudalie zit sedert enkele weken in mijn handtas! Review.

Written by  Eva

9 thoughts on “Favourites of July

Geef een reactie

