Caudalie Figue de vigne eau fraîche

caudalie-figue-de-vigne (2)

 

Bij warme temperaturen pas ik altijd mijn parfum aan. Deze eau fraîche van Caudalie heeft een plekje veroverd in mijn ochtendritueel!

In mijn stash heb ik al enkele caudalie producten. Lichaamsolie, douchegel, anti-aging…Hun parfums had ik nog niet getest. Ik had er het volste vertrouwen in want caudalie is een goed merk.

caudalie-figue-de-vigne (3)

Het flacon vind ik echt mooi. Het lang, smal flacon komt elegant over. Het ombre effect van het gekleurde glas is leuk. De afdruk van de druiventros in het glas is hét kenmerk van caudalie.

caudalie-figue-de-vigne (4)

 

 

De geur is natuurlijk het belangrijkste: 

Eau fraîche met de delicate geur van vijgenblad, witte ceder, Bulgaarse roos, koriander en limoen.

Voor ik de ingrediëntenlijst las kon ik mij niet direct iets voorstellen bij dit parfum. Vijgen…een zoete geur misschien? De eau fraîche is uiteindelijk veel beter van geur dan ik verwacht had.

caudalie-figue-de-vigne (5)

 

Het opent zeer fris met een citrusgeur en eindigt met de warme geur van hout. Echt perfect voor de zomer! Het is een geur die past bij veel vrouwen. Een geur omschrijven is zeer moeilijk dus ga het zelf eens testen.

Deze eau fraîche is te koop voor 26.40 euro (50 ml).

 

 

11 thoughts on “Caudalie Figue de vigne eau fraîche

  1. Pingback: Favourites of July | Beauties@Work

Geef een reactie

