Caudalie Divine Legs tinted body lotion

caudalie-divine-legs

Instant bruine benen én te verwijderen met water? Tell me more!

caudalie-divine-legs (2)

Wie instant bruine benen wil en voor wie zon, zonnebank en zelfbruiner geen optie is…this is for you! Deze tinted body lotion geeft je een mooi kleurtje en op het einde van de dag kan je hem gewoon afspoelen onder de douche.

caudalie-divine-legs (4)

Dit is één pompje. I know, het ziet er super donker uit nu. Komt volledig in orde, trust me. De body lotion heeft de typische divine geur. Zo veel aangenamer dan die typische zelfbruinergeurtjes.

caudalie-divine-legs (5)

Geen paniek! Ik heb de body lotion verder uitgesmeerd. Ik kon met dit ene pompje mijn hele onderbeen insmeren. Zuinig is deze body lotion zeker. Hij droogt  ook snel.

caudalie-divine-legs (6)

Het linkse been is ingesmeerd met de Divine legs. Een heel naturel resultaat. Op foto is het misschien moeilijk te zien maar er is wel degelijk een verschil.

caudalie-divine-legs (7)

Op bovenstaande foto zie je nog eens goed het verschil tussen mijn eigen huidskleur en de body lotion. De streep heb ik trouwens getrokken met een nat washandje. Het  klopt dus volledig dat je de bodylotion met gemak kan verwijderen met water.

Extra pluspunten: geen parabenen, mineral oils of sulfaten. Niet getest op dieren.

Verkrijgbaar bij de apotheek en online voor 28 euro (100 ml).

What do you think?

Written by Eva

10 thoughts on “Caudalie Divine Legs tinted body lotion

  1. Ik wil ‘m! Ik heb een gel van Garnier die volgens hetzelfde principe werkt, maar daar moet ik altijd enorm mee oppassen. Als ik achteraf mijn benen aanraak of per ongelijk wat te hard wrijf, dan gaat de kleur er zo af. Niet ideaal dus.

  2. Pingback: Favourites of July | Beauties@Work

Geef een reactie

