Make up swap

SAM_1820

Enkele weken geleden hebben Silke en ik make up geswapt. We verzamelden elk wat producten die we zelden gebruiken en wisselden die met elkaar. Zo zijn volgende zes make upjes aan mijn stash toegevoegd.

SAM_1822

Deze bb cream van Garnier stond al lang op mijn wishlist. Stiekem gebruikte ik af en toe al die van mijn mama. Super dat ik nu mijn eigen exemplaar heb!

SAM_1823

Dit is een limited edition blush van Essence. Heeft blijkbaar met twilight te maken. Wat de blush zo bijzonder maakt is de geltextuur.  Dit heb ik nog nooit geprobeerd. Ben er wel benieuwd naar.

SAM_1824

Deze my base van Essence is een primer met glans in. Silke adviseerde dan ook om deze niet op mijn hele gezicht te gebruiken. Kwestie van het discobol-effect te vermijden.

SAM_1825

Een oogschaduwprimer van Sephora. Tot nu toe heb ik enkel vloeibare primers gehad.

SAM_1826

Een metallic oogschaduw  van Nivea. Silke vond deze kleur niet echt bij haar passen.

SAM_1828

Als laatste een lipgloss van de action. Inclusief spiegeltje en lampje. Alleen al daarom vind ik hem tof. De oranje-rode-roze kleur met shimmer is zeker niet mis.

Heb jij al eens make-up geswapt?

Written by Eva

11 thoughts on “Make up swap

  1. Ik heb nog nooit make-up geswapt. De meeste dingen uit mijn stash gebruik ik regelmatig en de rest geef ik aan ons mama of aan mijn zus. De BB-cream van Garnier heb ik ook gehad. Ik vind deze iets te vettig en de dekking vond ik ook niet zo goed. De nieuwere versie voor de vette huid is beter. Maar ja, dat is natuurlijk ook afhankelijk van huid tot huid, hihi 🙂

Geef een reactie

