Max Factor ‘Wild’ collectie + look

max-factor-wild

Af en toe ontdek ik make-up waar ik zoooo tevreden over ben dat ik er onmiddellijk wil over schrijven. Vandaar dat ik nu al over de Wild collectie schrijf terwijl die pas in augustus verkrijgbaar is. 

max-factor-wild (3)

Deze shadow pencils zijn zeer multifunctioneel. Gebruik ze als eyeliner, oogschaduw…ik heb ze zelfs als primer  gebruikt in mijn look. Hierboven zie je alvast twee van de zes kleuren. Vanaf augustus te koop voor 8.99 euro.

max-factor-wild (2)

De shadow pots. Prachtige oogschaduwen met voor elk wat wils. Taupe tinten of techno kleuren, you choose! Vanaf augustus verkrijgbaar voor 7.99 euro.

max-factor-wild (4)

Van links naar rechts zie je de shadow pots in Burnt Bark en Turquoise Fury en de shadow pencils in Caramel Rage en Blue Icy Fury.

max-factor-clump-defy

Deze clump defy mascara behoort niet tot de wild collectie maar ik wou hem toch vermelden omdat ik hem gebruikte bij de look.  Deze ligt nu in de winkel voor 14.99 euro.

De mascara heeft z’n naam voor mij zeker waargemaakt. Veel minder spinnenpoot-effect. Mijn wimpers zijn mooi gescheiden. Wat mij ook opviel was dat hij mijn wimpers goed krult. Dikke plus!

SAM_1810

Ik vind de producten echt zo zalig dat ik het niet kon laten om voor jullie een ooglook te maken. Ik heb het bruine shadow pencil gebruikt als primer. Op de binnenste ooghoek gebruikte ik de turquoise oogschaduw. Op de buitenste ooghoek bracht ik de bruine oogschaduw aan. Afwerken deed ik met de clump defy mascara.

SAM_1819

De oogschaduws zijn echt goed gepigmenteerd en hebben totaal geen fall-out. Zeker vergelijkbaar met high-end oogschaduw! Ook over de pencils en de mascara niets dan lof. Alle producten zijn ook makkelijk in gebruik. Een ooglook maken gaat vanzelf. Bovendien blijven alle producten ook nog eens lang zitten en creasen ze niet. Ik kan hier echt niets slecht over zeggen. Dames, begin al maar te sparen want dit zijn echt must-haves!

Wat vind je van de ooglook?

Written by Eva

10 thoughts on “Max Factor ‘Wild’ collectie + look

  1. De shadow pot in de kleur taupe ga ik zeker kopen en de clump defy wordt mijn volgende mascara… Ik ben dol op de mascara’s van max factor!

  2. Pingback: Favourites of July | Beauties@Work

Geef een reactie

