Sneak peek early July

SAM_1793

De laatste week heb ik weer prachtige pakjes mogen ontvangen. Vandaag toon ik jullie enkele  producten (maar niet allemaal) in dit sneak peek artikel.

SAM_1795

Let’s start with caudalie! Van de Divine lijn kreeg ik de olie, scrub en divine legs. Vooral die laatste was ik heel benieuwd naar. Verder nog een heerlijke eau fraiche. Die heb ik al iedere dag gebruikt sedertdien. Ik kreeg ook nog twee skincare producten waarvan eentje niet op de foto staat omdat het al mijn badkamerlade ligt.

SAM_1797

Moet er nog nagellak zijn? Deze prachtige pronails nagellakjes zijn van de Nomad collectie. Er zitten kleurtjes tussen die ik nog niet heb. Dankzij deze lakjes heb ik mijn nagellak stash moeten verhuizen naar een grotere doos.

SAM_1799

Last but not least enkele Max Factor make-upjes van de Wild collectie.  De clump defy mascara, twee oogschaduwen en twee shadow pencils. Zeer benieuwd!

Welk product(en) kijk jij het meest naar uit?

Written by Eva

14 thoughts on “Sneak peek early July

Geef een reactie

