Solden wishlist

sale

’t Is weer van dat: solden!!! Om mijn uitgaven wat te beperken heb ik een wishlist opgesteld. Geen dure impulsaankopen en nutteloze kleren voor mij.

Weet je waarom ik altijd zo hard uitkijk naar de solden? Omdat dat de enige periodes van het jaar zijn dat ik kleren ga kopen. Echt waar. Misschien ben ik gewoon te gierig om de volle pot te betalen voor kleren 😉 Kleren shoppen op zich vind ik ook al niet leuk. Van make-up shoppen hou ik des te meer!

Een aantal jaar geleden begon ik met het opstellen van een lijstje met kleren die ik zeker nodig had. Iedereen laat zich wel eens verleiden door de -70% op een t-shirt waar je er thuis al duizend van hebt. Resultaat: je hebt alles mee behalve wat je nodig had. Sounds familiar?

solden

Wat staat er op de lijst van juli 2013?

– Broeken: Maakt niet uit als ze van jeans of stof zijn. Broeken passen vind ik gewoon vreselijk. Vooral omdat geen enkele broek mij als gegoten zit.

– Blouses: Deze draag ik zooo graag. Ik verslijt er veel dus moet ik echt wel nieuwe kopen.

– Schoenen: Pumps, ballerina’s en all stars heb ik thuis genoeg. Ik ben op zoek naar een schoen die tussen casual en chique ligt.

– Pulls: Mijn kleerkast bestaat voor 80% uit zomerkledij. Ik heb echt niets van mooie pulls. Om de winter goed door te komen zou ik toch dringend wat pulls moeten kopen.

Tot zover mijn wishlist. Deze dingen heb  ik zeker nodig. Kleine tip: cash betalen in plaats van met de kaart is ook handig om impulsaankopen te vermijden. Wanneer de buit binnen is laat ik ze zeker zien aan jullie.

Stel jij een wishlist op voor de solden?

Written by Eva

8 thoughts on “Solden wishlist

  1. Ik heb mezelf voorgenomen om dit jaar enkel schoenen te kopen voor op de massa’s kleedjes die ik nog in mijn kast heb hangen, geen nieuwe zomerkleding meer voor mij. 🙂

  2. :”””)! Dat plaatje, oh yes, amen. Dat zielige gevoel wat je dan van binnen hebt dat je zo’n prachtstuk moet laten hangen. Pijnlijk. Broeken staan bij mij ook op de lijst + hippe T-shirts!

  3. Ik heb ook al een kleine wishlist ! Pumps, ballerina’s en een bikini, dat moet ik sowieso hebben. En als het kan nog een paar leuke blousjes en luchtige dingen om in te gaan werken. Ik wacht vaak tot het einde van de solden, dan ist pas echt feest met de afprijzingen :p !

Geef een reactie

