Mini shoplog: fluo

SAM_1641

Vanavond ben ik op het personeelsfeest waarvan de dresscode ‘cocktail met touch van fluo’ is. Even lichte paniek want ik heb geen fluo. Afgelopen dinsdag ging ik met Silke de stad in op zoek naar fluo.

Omdat fluo echt mijn ding niet is heb ik bewust goedkope items gekocht. Ik had thuis al een fluo-oranje nagellakje dus ging ik op zoek naar andere fluo-oranje items. Kwestie van geen 4 verschillende fluokleuren te combineren. Fluo ziet er al snel cheap uit dus de rest van mijn outfit hou ik sober en chic: een LBD en zwarte pumps.

SAM_1643

Dit schoudertasje vond ik in de H&M voor 9.95 euro. Lekker compact. Meer dan een portemonnee, mijn sleutels en mijn gsm moet daar toch niet in. Minder zwaar om te dragen dan mijn gewone handtas én ik kan hem niet kwijtraken want hij hangt de hele avond om mijn lichaam.

SAM_1645

Even de binnenkant tonen. Bij de rits is er nog een apart vakje.

SAM_1648

Deze ketting was echt moeilijk te fotograferen. Die fluokleur weerkaatst precies het licht. Beneden rechts zie je een stukje schaduw waar je de echte kleur ziet. De kralen zijn mat. De glanzende en doorzichtige versies van deze ketting vond ik echt niet mooi. De ketting heb ik gekocht in de Blokker voor 4.99 euro.

Heb jij fluo accessoires?

Written by Eva

7 thoughts on “Mini shoplog: fluo

  1. Ik zelf heb een gewoon simpel fluo oranje sjaaltje dat mijn zus gekocht had voor een feest met dezelfde dresscode zoals bij jou. Denk dat de combinatie met je LBD leuk is!

Geef een reactie

