Battle of the Philosophy eye creams

battle

Iets meer dan een maand geleden begon ik deze crèmes te testen. De miracle worker voor het ene oog, eye hope voor het andere oog. Hoog tijd om jullie te vertellen wat ik nu van beide crèmes vind én welke mij het best bevallen is.

SAM_1610

Boven zie je eye hope, onderaan miracle worker. De onderste is iets geler van kleur. Voor de rest is er op het eerste zicht niet veel verschil tussen beide crèmes.

SAM_1614

Hier heb ik eye hope aangebracht.

‘Het is klinisch bewezen dat fijne lijntjes en diepe rimpels rondom de tere oog-contouren minder zichtbaar worden, en de elasticiteit en de stevigheid verbetert. Deze geconcentreerde crème hydrateert intensief, terwijl het de meest bekende zorgen rond de ogen aanpakt.’

Deze crème is wit van kleur en smelt mooi tijdens het aanbrengen. Gedurende  enkele minuten na het aanbrengen prikt hij wat.  Geen roodheid of bultjes, dus dat prikkend gevoel kan geen kwaad. De crème trekt goed in.

SAM_1615

Hier heb ik miracle worker aangebracht.

Deze crème zou de donkere kringen moeten verminderen, fijne lijntjes en rimpels vervagen en zorgen voor minder puffiness.

Deze crème is geler en dikker van structuur. Dat je zie je duidelijk op de foto. Hier heb ik geen prikkend gevoel. Deze trekt veel minder snel in en voelt achteraf ook vettiger aan.

SAM_1618

Deze foto heb ik 10 minuten na het aanbrengen gemaakt. Eye hope (rechts) is zo goed als volledig ingetrokken terwijl er bij Miracle Worker (links) nog niets veranderd is.

Eye hope wint deze battle want hij heeft de meest aangename structuur, trekt het snelst in én werkt het best!

Written by Eva

8 thoughts on “Battle of the Philosophy eye creams

Geef een reactie

