Favourites of May

daisy-sunshine-2013 (2)

Met een beetje vertraging zijn hier alsnog mijn favoriete beauty producten van mei! 

Bovenaan zag je het parfum Daisy Sunshine van Marc Jacobs. Een bloemig parfum met fruitige toetsen die mij zeker weet te bekoren! Het andere Daisy parfum en enkele andere parfums kan je hier ontdekken.

rituals-touch-of-happiness (3)

De Rituals Touch of Happiness heeft ook een plekje weten te veroveren in mijn badkamer. Met z’n oranje verpakking haalt hij zo de zon in huis.  Cederhout en sinaasappel zorgen voor een relaxerende geursensatie. De review lees je hier.

rituals-nail-varnish-indian-rose (2)

De Rituals mini nail varnish in de kleur Indian Rose. Hot pink? Yes sir!  Mijn eerste ervaring met de nagellak van Rituals was al meteen een schot in de roos. Deze mini nagellakjes komen uit de nieuwe collectie Oriental Dream. Swatches vind je hier.

chanel (2)

Aanschouw mijn nieuwste blogsale-aanwinst: de Chanel joues contraste in Orchid Rose! Deze tint is zelfs niet meer verkrijgbaar in de winkel. Ik heb hem op de kop kunnen tikken voor 13 euro. Review volgt nog.

rituals-nail-varnish-remover-bath

Ik ben ook gezwicht voor zo’n ‘nagellakremoverpotteke’. Geen duizenden wattenschijfjes en liters aceton meer voor mij. Dit potje does the trick in no time én zonder afval!  Lees hier de review.

Wat zijn jouw favorieten van de afgelopen maand?

Written by Eva

19 thoughts on “Favourites of May

Geef een reactie

