Mini Philosophy stash

philosophy-stash

Afgelopen weekend ordende ik mijn skincare stash. Terwijl ik dat deed viel me op dat ik al enkele Philosophy producten heb. Genoeg om van een mini-stash te spreken?

philosophy-stash (2)

The Microdelivery peel. Eén van de bekendste producten van Philosophy.

philosophy-stash (3)

De Purity cleanser. Nog zo’n topper van Philosophy. The microdelivery exfoliationg facial wash is minder bekend denk ik.

philosopy-stash

Een product uit de nieuwe Total Matteness-lijn. Begin ik binnenkort te testen!

philosophy-stash (4)

Drie samples: 2 oogcrèmes en een moisturizer. De twee oogcrèmes ben ik nu aan het testen.

Wat staat er nog op de Philosophy wishlist? De Lip Shines in de smaken raspberry sorbet, melon daiquiri, vanilla birthday cake, coconut frosting en senorita margerita!!!!

Heb jij Philosophy producten?

Written by Eva

17 thoughts on “Mini Philosophy stash

  1. Die samples zijn echt té cute, ze zien er zo lief uit! Wat een gave Philosophy stash heb je trouwens, zo klein is hij helemaal niet hoor. 🙂

Geef een reactie

