My first Chanel

chanel

Sinds gisteren ben ik eigenaar van mijn allereerste Chanel product. Ik kocht het bij Eva’s blogsale.

High end is prachtig maar o zo duur. In de winkel kan ik er minuten naar staren en staan twijfelen. Voorlopig haalt mijn verstand het nog altijd van mijn hart en vertrek ik telkens met lege handen. Als ik dan via een buitenkansje (blogsale) een high-end product kan scoren aan sterk verminderde prijs ben ik uiteraard happy!

chanel (3)

Blush is al altijd één van m’n favoriete producten geweest. Toen ik deze Joues Contrastes zag staan in het lijstje was mijn interesse meteen gewekt. Dat deze kleur Orchid Rose nu niet meer te vinden is in de winkel maakte mij alleen nog maar Β enthousiaster.

chanel (2)

De kleur zou ik omschrijven als een mix van oudroze en bruin. Op de foto ziet hij er meer roze uit dan hij in het echt is. Een kleur die ik nog niet echt in mijn stash had en waar je moeilijk mee kan missen.

Ik betaalde voor de blush 13 euro. Nieuw kost hij 32 euro. Goed geshopt, al zeg ik het zelf! Een review volgt nog.

Heb jij al eens high end make up gekocht op een blogsale?

Written by Eva

PS Volg je mij al op twitter?

15 thoughts on “My first Chanel

Geef een reactie

