My daily make-up

SAM_1502

SAM_1504

Ik begin met de BB cream van Bourjois. Die breng ik aan met een natte borstel. Zo wordt het product mooi geblend en ziet het er niet te cakey uit maar eerder dewy en naturel.

SAM_1508

Daarna breng ik één van deze twee highlighting blushes aan. Deze blushes bevatten subtiele shimmer. Zoals je kan zien op de foto gebruik ik meest de bruine/gouden variant.

SAM_1506

Voor mijn ogen gebruik ik de Fan-tastic volume mascara van Bourjois. Dat kammetje vind ik echt super. Gebruik ik veel liever dan de traditionele borstels.

SAM_1509

Als laatste breng ik deze Coralista lip appeal van Catrice aan. De kleur is eerder subtiel. Deze draag ik vooral voor de glans en het my-lips-but-better-effect.

Het is duidelijk dat mijn everyday make up naturel en minimalistisch is. Niet te veel en niet te weinig. Bovendien bespaar ik zo wat tijd uit want deze routine kost me maar tien minuutjes.

Is jouw make-up voor school/werk ook zo subtiel?

Written by Eva

8 thoughts on “My daily make-up

  1. Wat een grappig borsteltje heeft je mascara dat heb ik nog nergens bij een mascara gezien. Mijn daily make up is ook redelijk basic. Bb cream, oogpotloodje en mascara en soms als ik er zin in heb wat blush.

Geef een reactie

