Hide and Seek Part VII

SAM_1396

Sommige producten komen terecht in de vergeetput. Omdat ze slecht zijn? Nee! Omdat ik er gewoonweg over kijk. Ze zitten ergens helemaal achteraan of onderaan mijn lade en ontsnappen aan mijn aandacht. Vanaf nu zal ik deze ‘zielepootjes’ opdiepen en weer  frequent beginnen gebruiken. Als dat niet lief is!

SAM_1398

Mijn Biguine blush. De eerste blush waar ik veel geld aan uitgegeven heb. Als je vroeger altijd bluses van ongeveer 4 euro kocht, dan was die 10 (of meer) veel geld. Hij is zijn geld wel waard hoor. Goede pigmentatie, mooi gemarmerd, duurzaam…Mijn blush stash is gewoon erg gegroeid de laatste jaren waardoor deze ‘vergeten’ wordt.

SAM_1401

Het Dear Eyes palette van Dr Hauschka. Sinds enkele maanden in mijn bezit. Toen ik hem deze week zag bij meerdere collega’s zag, werd mijn geheugen opgefrist. Waar lag mijn exemplaar hier ergens in huis? Hij zat in een beautycase. Je weet hoe dat gaat met make-up. Overal rondslingeren op vijftien plaatsen tegelijk. Nu ik hem weet liggen ga ik hem zeker meer gebruiken.

SAM_1406

Lab Shine lipgloss van Make Up For Ever. Vorige zomer was ik aanwezig op een MUFE event. Bij het naar huis gaan kreeg ik een goodiebag mee en deze lipgloss maakt daar deel van uit. Uiteraard gaat het hier om een sample. De lengte is ongeveer 4 cm. Dat verklaart al meteen waarom ik het vergeet te gebruik. Dit kleine dingetje is moeilijk te vinden tussen al die full size lipproducten.

SAM_1403

Dit is een BB product van UNE. In compactvorm. Ik vind het ook apart. Hoort BB niet in vloeibare vorm te zijn? Het product is ook lastig om aan te brengen. Met een vochtige kwast gaat dat het best. Dit product laat ik liggen omdat het dus niet eenvoudig aan te brengen is en omdat ik de ‘bb’ eraan niet echt snap.

SAM_1408

Een metallic  eyeliner van NYC. Nog in de verpakking. First of all, hij is zilverkleurig. Allemaal goed en wel voor de feestdagen maar voor een doodgewone dag zou ik dit zelf niet dragen. Het blijft ook eyeliner. Eyeliner aanbrengen is nog altijd niet mijn sterkste punt. Deze blijft dus liggen vanwege de kleur en de tijd die er in kruipt.

Part 8 anyone?

Written by Eva

13 thoughts on “Hide and Seek Part VII

  1. Altijd leuk om die zielige vergeten make-upjes te zien 😉 keep bringing them on. Dr Hauschka palette vergeten.. OMG!! Dat is zo’n mooi palette!! Shame on you ;- ) haha

Geef een reactie

