Hair product stash PART TWO

SAM_1345

SAM_1345De Volumetry lijn van L’oréal. Nog niet zeker wat ik er van vind. Ik blijf dus nog even testen.

SAM_1347

Mijn John Frieda’s. De linkse gebruik ik drie keer per week. Zalig in combinatie met de steiltang. De lak geeft een mooie glans en een aangenaam geurtje. De frizz ease zal ik gebruiken als ik het linkse product opgemaakt heb.

SAM_1348

De grootste bus lak ever! Hij past nog net in de kast. Het Matrix en Kérastase product zijn beide sun protection producten die ik nog moet testen.

SAM_1351

Deze Redken verpakking vind ik prachtig. De vorm en vooral de kleur. Ook een zonneproduct. Dit ga ik door mijn mama laten testen want mijn haar is niet gekleurd. De Kérastase olie blijft en topper. Geen enkele andere haarolie is mij al zo goed bevallen als deze. Aan de hoeveelheid kan je wel zien hoe zuinig ik er op ben.

SAM_1353

Twee producten die ik echt al in jaaaaren niet meer gebruikt heb. Leave-in producten in crèmevorm zijn gewoon mijn ding niet. Altijd krijg ik er vet haar van. Geef mij maar een spray of een droge olie.

Written by Eva

11 thoughts on “Hair product stash PART TWO

  1. Whoa, you do have a pretty big stash of hair products! I don’t have the green version of the Elixir Ultime. I have the original and the pink. They do work well to provide some instant smoothing action!

Geef een reactie

