Hair product stash PART ONE

SAM_1334

SAM_1334

Enkele zonneproducten van Kérastase en L’oréal die nog getest moeten worden. Zon, waar blijf je?

SAM_1337

Twee producten uit de Fiberstrong-lijn van Matrix. Die ga ik deze week nog testen. De Mythic Oil van L’oréal kent iedereen ondertussen wel. Deze is nog zo goed als vol omdat ik eerst mijn Kérastase olie aan het opmaken ben.

SAM_1339

Het nieuwe serum en masker van de Cristalliste-lijn van Kérastase. Het masker vind ik goed, het serum iets minder. De curl designer van WeHo gebruik niet vaak meer omdat ik mijn haar liefst steil zie.

SAM_1341

De essence absolue en de volume maker van Shu Uemura. Fan van de essence, de volumemaker iets minder. De horizon fix spray werkt goed.

SAM_1343

De London Addixion bubbles soufflé en spray delight. Heerlijke appelsientjesgeur. De design pulse play back workable cream van Matrix is eerder voor kort haar.

Kijken jullie uit naar deel 2?

Written by Eva

9 thoughts on “Hair product stash PART ONE

  1. That’s a lot of hair products! I try hair products very slowly, because I don’t want to open too many new bottles and not finish one of them! It’s definitely time to take the sun products out though. Thanks for reminding me!

Geef een reactie

