Favourites of April

cristalliste-masque-perfecteur

Morgen is het al mei! Nog snel de favorieten van april opsommen.

cristalliste-masque-perfecteur (2)

Het masque perfecteur van Cristalliste. Zalig roze, shimmer, heerlijke geur, zachte haren als resultaat…Wat kan een vrouw meer wensen?

Sally-Hansen-salon-manicure

De Sally Hansen complete salon manicure lakjes. Ik ben helemaal verkocht. Schitterende kwaliteit! Een week zonder chipping? Deze lak kan het. Hopelijk kan ik mijn collectie Sally lakjes nog wat uitbreiden in de toekomst.

caudalie-vinosource-sos

Oogcrème sprak mij nooit aan. Deze oogcrème heeft mij toch enthousiast kunnen maken. Frisse textuur, trekt snel in, geen vettig laagje, goede hydratatie…Dikke plus ook voor de heerlijke ingrediënten. Deze ga ik zeker blijven gebruiken!

UNE-nail-colour (6)

Van deze lakjes had ik niet veel verwacht. UNE staat niet bekend om hun nagellak. Bovendien heb ik, onterecht, dikwijls het idee dat ‘groene’ make-up minder kwalitatief is. Deze lakjes hebben het tegendeel bewezen. Ondanks hun hoog gehalte aan natuurlijke ingrediënten geven ze voldoende kleur.

Written by Eva

12 thoughts on “Favourites of April

  1. dat kerastase masker lijkt me heel fijn, ik ben al superfan van de shampoo en conditioner, moet het masker ook eens dringend proberen dus

Geef een reactie

