My Estée Lauder wishlist

esteelauder

Ken je dat gevoel? Ineens heb je een crush op een bepaald merk en wil je al hun make-up. Uren en uren zit je afbeeldingen te googlen. Momenteel heb ik dat dus met Estée Lauder.

Ik moet die wishlist natuulijk realistisch houden. Estée Lauder is nu niet bepaald een budgetmerk. Daarom staan er (voorlopig) maar drie items op de wishlist.

doublewearfoundation

De Double Wear foundation. Ik heb er al veel goeds over gehoord van vriendinnen, collega’s, beautybloggers… Bijna onmogelijk dat die zou tegenvallen. Ik ben al zo lang aan het twijfelen. Nog altijd eigenlijk. Ik zit er mee in dat ze niet de juiste kleur gaan hebben voor mij.

make-up2Deze twee samples zou ik graag fullsize kopen. Vooral de lipgloss. Die heeft een heerlijke snoepjesgeur. De staying power is ook fenomenaal. De meeste lipglossen zijn volledig weg na enkele uren en al zeker na een maaltijd. Deze niet! Misschien wel een ander kleurtje. Dit kleur staat me niet mis maar er zijn zeker kleuren de me nog beter zouden staan.

Heeft iemand van jullie één van bovenstaande items? Ben jij er tevreden over?

Written by Eva

11 thoughts on “My Estée Lauder wishlist

  1. Ik heb de double wear foundation en die heeft terecht de holy grail status. Ik hou echt van dat spul. Maar je hebt wel gelijk wat de kleur betreft, mijn kleur is nergens in belgie te verkrijgen dus ik moet ‘m steeds via internet bestellen wat toch wel jammer is.

Geef een reactie

