Swatching for Nymphette

layla-magnetic-roze

Waar ben ik de afgelopen weken mee bezig geweest achter de schermen?

Het begon allemaal met een simpele tweet. Collega-blogger Marijke was op zoek naar iemand die nagellak voor haar wou swatchen. Dat zag ik wel zitten! Na een kwaliteitscontrole was ik goedgekeurd.

Nog geen week later vond ik 12 lakjes in mijn brievenbus. Veel Β merken die ik nog nooit geprobeerd had. Ik heb me zeker niet verveeld.

layla-crackle-goud layla-crackle-wit layla-crackle-zwart

Enkele crackle nagellakjes van Layla:Β http://www.nymphette.be/2013/04/layla-top-coat-graffiti-effect-nail-polish/

layla-magnetic-roze layla-magnetic-groen

layla-magnetic

Enkele Layla magnetic lakjes:Β http://www.nymphette.be/2013/04/layla-magneffect-nail-polish/

BourjoisGreen BourjoisOrange

150 jaar Bourjois mini-nagellakjes:Β http://www.nymphette.be/2013/03/bourjois-150-jaar-mini-nagellakjes/

Er zijn nog vier swatches op komst dus hou www.nymphette.be zeker in de gaten!

16 thoughts on “Swatching for Nymphette

  1. Oh wow you got a sweet deal there, Eva! I’ll have to come to you next time. My nails are so fragile if I ever swatch 12 nail polishes at the same time they’ll probably all fall off :p

Geef een reactie

