Caudalie SOS morning eye rescue

caudalie-vinosource-sos

Caudalie is een merk waar ik al enkele producten heb. Zo ben ik fan van hun huile divine en hun douchegels. Laatst kreeg ik de kans om ook hun nieuwste oogcrème te testen.

De verpakking ziet er niet mis uit. Een elegante fijne tube met een tekening van een druivenrank.

De op maat gemaakte formule, zonder olie en uiterst natuurlijk (92% ingrediënten van natuurlijke oorsprong!) biedt een trio van exclusieve Caudalie ingrediënten afkomstig uit wijnstokken en druiven:

  • biologisch druivenwater
  • polyfenolen van druiven 
  • vinolevure

caudalie-vinosource-sos (2)

De opening van de tube is smal. Handig bij het doseren. Je hebt echt niet veel product nodig. Er loopt geen product uit de tube, je moet er echt op duwen. Dat vind ik een pluspunt.

caudalie-vinosource-sos (3)

De hoeveelheid die ik hier aangebracht heb is voldoende voor beide ogen. Zuinig product dus. Het voelt fris aan op de huid. Hij smelt mooi en dringt snel in.

caudalie-vinosource-sos (5)

Hier zie je hoe het product er uit ziet vlak na het uitsmeren. Geen vettig laagje! Dus ook geen break-outs achteraf. Ook geen irritaties. Je merkt echt dat dit een product is vol natuurlijke ingrediënten. De crème hydrateert goed. Ik heb vastgesteld dat hij mijn walletjes iets kleiner maakt. Aan rimpeltjes verandert hij niets, maar dat hebben ze nooit beweerd. Het zorgt voor een frissere blik.

Tot nu toe is dit de beste oogcrème die ik al gehad heb. Ook zin om die proberen? Deze crème ligt nu in de apotheken, para-apotheken en op www.caudalie.com voor 18.50 euro (15 ml).

Written by Eva

10 thoughts on “Caudalie SOS morning eye rescue

Geef een reactie

