Nieuwe header

cropped-sam_12291.jpg

Eindelijk heeft Beauties@Work een nieuwe header! Die was al sinds dag één dezelfde foto. Ik was hem al lang beu. De kwaliteit van de foto liet ook te wensen over.

Sedert de komst van mijn nieuwe fototoestel in januari zei ik al dat ik een nieuwe foto ging maken voor de header. Van uitstel komt afstel. Vandaag heb ik dan toch de foto gemaakt.

oudeheader

 Dit was de oude header. Zie je hoe wazig deze foto is? De Essence lakjes zijn totaal onleesbaar.

cropped-sam_12291.jpg

 Dan vind ik deze toch veel beter. Een header is snel gemaakt. Vanaf nu zal ik vaker vernieuwen.

Wat vinden jullie van de nieuwe header?

Written by Eva

14 thoughts on “Nieuwe header

Geef een reactie

