Hide and Seek Part V

SAM_1208

Sommige producten komen terecht in de vergeetput. Omdat ze slecht zijn? Nee! Omdat ik er gewoonweg over kijk. Ze zitten ergens helemaal achteraan of onderaan mijn lade en ontsnappen aan mijn aandacht. Vanaf nu zal ik deze ‘zielepootjes’ opdiepen en weer  frequent beginnen gebruiken. Als dat niet lief is!

SAM_1209

Enkele fluids van Babor. Gekregen tijdens de persdagen van november. Untouched.  Bij fluids ben ik altijd bang dat ze te vettig gaan zijn voor mijn huid. Op de verpakking staat geschikt voor alle huidtypes…

SAM_1212

De Essence Absolue van Shu Uemura. Heel goed product. Ik moet enorm veel haarproducten testen dus er zijn er veel onterecht in de vergeethoek beland. Momenteel ben ik verzot op haaroliën. Als ik die beu ben, maak ik deze essence op.

SAM_1214

Het HD elixir van MUFE. Een serum. Als er één skincare product is die ik serieus verwaarloos, dan is het wel een serum. Voor mijn huid is een serum niet echt broodnodig.

SAM_1218

De Maximum definition volume mascara van Essence. Hate the name (too long), love the product. Voor mij is dit echt de beste budget mascara. Dit exemplaar is al over de vervaldatum. Tijd voor een rebuy. Deze ligt toch nog in de winkel hé?

SAM_1217

Lipgloss. Na al die tijd nog altijd mijn favoriete make-upje. Deze rode van NYX moet ik dringend weer gaan gebruiken. Een rode tint vinden die bij mijn huidskleur past is niet makkelijk. Dit kleur staat me geweldig en mag ik dus niet verwaarlozen.

Wat draag jij liefst: lipstick of lipgloss?

Written by Eva

12 thoughts on “Hide and Seek Part V

  1. Oh, lipsticks all the way! I like glosses when they’re not sticky and pack some pigment, but most of the time I just don’t like going out with a gloss because when there is wind (and let’s face it, it gets windy here often enough) my hair could stick to my lips!

Geef een reactie

