What’s in my bag: travel edition! (Part 2)

beautycase

Wanneer jullie dit lezen ben ik al in Maastricht. Gezellig op citytrip met de vriendinnen om de Sephora leeg te roven 😉 Ik heb gekozen om de laptop niet mee te nemen, kwestie van volledig te relaxen. Vandaag en morgen krijgen jullie te zien welke producten ik in mijn beautycase gestoken heb. Enjoy!make-upDe bruine en roze highlighting blush van Hema. 5 euro het stuk en ik ben er dol op! Het I dream of Nevis palette van NYC. Zoals je ziet is de donkerbruine kleur het vaakst gebruikt. Die gebruik ik namelijk om mijn wenkbrauwen in te vullen. Ja, zo donker zijn mijn natuurlijke wenkbrauwen. De BB cream van Bourjois heeft ook z’n plekje weten te veroveren in mijn dagelijkse routine.

make-up2

Love this little Estée Lauder bag! Daar moet ik uiteraard Estée Lauder samples in opbergen. De tekst op de linkse is al vervaagd maar het gaat om een lipgloss. Rechts zie je de Sumptuous Extreme mascara. Die moet ik nog testen. Als ik het zo bekijk heb ik precies veel producten mee die ik ga testen.

make-up3

Bovenaan de Fan-tastic Volume mascara van Bourjois. Eén van mijn favoriete mascara’s. De corail en vogue lipstick van Bourjois. Ben ik ook nog aan het testen. Rechts een nude lipstick van Catrice.

Tot morgen!

Written by Eva

3 thoughts on “What’s in my bag: travel edition! (Part 2)

  1. Leuke spullen heb je mee!
    Veel plezier daar in Maastricht, ik ben zo jaloers smokkel iets mee naar Belgie wil je? haha 😀 ik vind het zo jammer dat ik niet meer naar de Sephora kan daar, maar alsnog wens ik je veel plezier toe en ik hoop dat je nog leuke makeup’jes vind! 🙂

Geef een reactie

