Guestblogger Silke: Essence “stay matte” lipcream

essence-lip-cream

Lipproducten zijn meestal maar een ‘optie’ in mijn dagelijkse routine. Vlug wat lipgloss aanbrengen in de ochtend en doorheen de dag wat Labello om ze zacht te houden.

En toch kan je het niet laten om in de winkel een product in de rekken te laten liggen. Deze keer ging mijn liefde naar een nude lipcream van essence. Voor maar 1,99 euro was dit schatje van mij.

Eerste gedacht: wel erg bruin…. . De fotocamera lijkt me hierin ook niet te helpen. Eenmaal op de lippen valt dat allemaal erg mee. Ik zou de kleur beschrijven als een lichtbruin met een roze ondertoon. Want zo “supernude” is het nu ook weer niet.

essence-lip-cream-3

Ik vind het een leuke lipcream, matte finish, blijft lang mooi zitten en kan gemakkelijk gecombineerd worden met een lipgloss.

Erg aan te raden om op te nemen in je tasje met dagdagelijkse producten. Het is geen schreeuwerige kleur maar zacht en oh zo draagbaar!

Written by Silke

5 thoughts on “Guestblogger Silke: Essence “stay matte” lipcream

Geef een reactie

