Het Sephora probleem

primping with the stars2

Jullie zijn vast en zeker ook al op de hoogte van het slechte nieuws omtrent Sephora. Binnen enkele maanden sluiten de Sephora’s in Nederland. Nooooo! 

Ze hadden zo veel mooie merken die je nergens anders vond in Nederland. En al helemaal niet in België. Vele Belgjes gingen meerdere keren op en af naar de Sephora om weer een nieuwe voorraad make-upjes in te slaan.

Geloof het of niet maar ik heb dat nog nooit gedaan. MAAR, het staat wel op de planning. Binnen anderhalve week ben ik op citytrip in Maastricht. Die citytrip stond al vast voor het nieuws bekend raakte.

natural eye

In het begin dacht ik: ‘joepie, nog snel profiteren van leuke kortingen’. Helaas blijkt dat niet het geval. Nog erger zelfs. Alle meiden zijn volop aan het hamsteren en het ziet er naar uit dat de Sephora al half leeg is vooraleer ik een kans heb.

De kans dat ik mijn wishlist volledig kan afvinken wordt met de dag kleiner. Spijtig. Ik kan de merken natuurlijk wel nog online bestellen maar ze in het echt zien en kunnen swatchen is toch altijd leuker.

Dus lieve dames, laat alstublieft nog iets over voor mij 😉 Ben jij nog snel wat make-up gaan inslaan?

Written by Eva

16 thoughts on “Het Sephora probleem

  1. Haha, leuk artikel! Ik heb laatst een Too Faced palette gekocht en binnenkort ga ik nog iets heel leuks kopen, alvast voor mijn verjaardag! 😀 Hoop alleen dat dat product er nog is..

  2. Ik hoop dat er nog genoeg van je wishlist spulletjes te vinden zijn, anders is het wel heel hard balen. Ik ben vorige maand nog geweest, toen was er gelukkig alles nog, maar toen was het nieuws ook nog niet bekend geraakt.

  3. Haha ik ben nog wel naar Sephora geweest, maar ben echt niet gaan hamsteren. Daar zijn de meeste prijzen ook echt niet naar 😉 je kunt ook eens op beautybay kijken; hele fijne webshop waar ze veel verkopen wat Sephora ook verkoopt.. of ff naar La Douce France rijden en daar de eerste de beste Sephora plunderen..

  4. Ik ben afgelopen zaterdag geweest in R’dam en de meeste dingen die op mijn wishlist staan waren helaas al weg. Wel heb ik leuke producten gescoord en had totaal 25,94 korting! De dingen die nu nog op mijn wishlist staan ben ik van plan in de zomervakantie te kopen wanneer ik in Italie ben.

  5. Ik ben een week naar de acties heen gegaan en al heel veel leuke producten waren weg. Ik heb nog wel veel leuke aparte producten gekocht zoals een zwarte lipstick, maar niet iedereen zit daar op te wachten haha

Geef een reactie

