Tag: I love spring

spring

Je zou het haast niet geloven maar vandaag is de lente officieel gestart. Hoe kon ik dat beter vieren dan met de I love spring tag!

1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?

Eigenlijk houd ik niet echt rekening met de seizoenen. Mijn favoriete kleur voor nagellak is rood. Alhoewel, tijdens de lente durf ik wel eens gelnagels laten zetten in french manicure.

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?

Een donkerblauwe skinny jeans, toffe top, een blazer en high heels. Meer moet dat niet zijn voor mij. Mijn haar los en de make-up wat gewaagder dan voor een doordeweekse dag.

3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van?

De natuur die terug tot leven komt. Fluitende vogeltjes, de bomen die terug blaadjes krijgen, hogere temperaturen, vlinders…

4. Wat is jouw ultieme voorjaars parfum?

Ik heb geen ultiem parfum. Ik heb nog nooit twee keer hetzelfde parfum gekocht. Een fris, bloemig parfum zou mij het meest aanspreken in de lente.

pinkblossom

5. Welke items in je kledingkast bewaar jij speciaal voor de lente?

Rokjes, kleedjes, ….alles waar blote benen aan te pas komen.

6. Van welk nummer krijg je de lente in je bol?

Geen liedje in het bijzonder.

7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?

Een paar leuke rokjes of shortjes. Tops en t-shirts heb ik genoeg. Een paar blazers en bloesjes zou ik ook wel willen. Schoenen zeker!

8. Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?

Ik eet liever die suikerpaaseitjes. Geen idee hoe ze noemen. Je hebt ze in wit, oranje, blauw, roze…en er staan zwarte stipjes op. Bijna elke bakkerij heeft ze. Qua chocolade zou ik melkchocolade kiezen. Zwart vind ik te bitter en wit te gesuikerd.

Neem de tag maar over!

Written by Eva

18 thoughts on “Tag: I love spring

  1. Leuke tag EN antwoorden! Je paas outfit klinkt veelbelovend, show it to us 😉 !! Ik verlang ook heeeel erg naar de lente en vooral naar lekker en zacht en zonnig lente weer!

Geef een reactie

