Winactie Jeweltys sieraden

Jeweltyswinactie

Onlangs leerde ik de webshop Jeweltys kennen. Deze webshop heeft een groot assortiment armbanden, ringen, kettingen…Het leek me leuk om jullie te verwennen met vijf mooie sieraden. Kijk snel hoe je kan deelnemen!

kristalarmband-500x500

Sieraad 1: de kristallen armband

Tijdloos en altijd classy. Combineer dit met een little black dress en je kan zo naar een galabal.

lichtrozestrikmetrondjeoorbellen-500x500

Sieraad 2: de roze strikjes

Deze halen echt het meisje in je naar boven. Heerlijk girly en schattig. Ideaal voor de lente en zomer.

rozemetgoudenbedeltjesarmband-500x500

Sieraad 3: de roze bedeltjesarmband

Mooie combinatie van goud en roze. Bedeltjes zijn hip.

zilverenklavertjevierketting-500x500

Sieraad 4: de ketting met klavertje vier

Wie weet brengt deze ketting wel echt geluk!

zwarteclassicring-500x500

Sieraad 5: de statement ring

Met deze ring trek je sowieso de aandacht.

!!!5 sieraden = 5 winnaars!!!

Dit zijn de voorwaarden:

-Volg mijn blog op bloglovin:  http://www.bloglovin.com/en/blog/3451396/beautiesatwork/follow 

-Like de facebookpagina van Jeweltys: http://www.facebook.com/pages/Jeweltys/131127403663245

Voor extra kansen:

-Verstuur volgende tweet: Beauties@Work geeft 5 sieraden weg op http://www.beautiesatwork.wordpress.com!

-Volg Beauties@Work op twitter: http://twitter.com/BeautiesEva

-Like de facebookpagina van Beauties@Work: http://www.facebook.com/pages/BeautiesWork/463979640294631

Laat in je comment of email (beautiesatwork@gmail.com) weten welke acties je ondernomen hebt. Vergeet niet te vermelden welk sieraad je het liefst wil winnen. Deze winactie loopt tot 19 maart . De winnaars worden via mail verwittigd. Veel succes iedereen!!!!

18 thoughts on “Winactie Jeweltys sieraden

  1. Leuke actie! Ik heb alles gedaan ook de extra dingen. Ik heb de fb pagina’s geliked met mijn spelletjes fb account (Lieve Leve) omdat ik tijdelijk geen prive account heb. Ik heb getweet met xBelllezza en omdat ik via mijn telefoon niet mijn status link kan sturen heb ik je vermeld in die tweet.

    Ik zou graag sieraad 3 willen winnen, deze is echt super leuk!

    Succes iedereen 🙂

    Xx

  2. Super leuke winactie! Ik heb alles gedaan, 2x geliked, je gevolgd op bloglovin, ik volg je op twitter (@blogbibibianca) en ik heb over je getweet 🙂 Ik zou graag mee willen doen voor de grote zilveren armband, het eerste sieraad dus 🙂 Be benieuwd, iedereen veel succes! x

  3. Wat een mooie spulletjes! Ik heb geen twitter, maar voor de rest heb ik alles gedaan wat er stond en ik hoop echt dat ik o’n prachtig sieraad mag bemachtigen. Je hebt een mooie blog!

  4. ik heb de facebook pagina’s geliked en ik volg je uiteraard.
    ik vind de oorbellen super! en de roze bedelarmband ook =O maakt me eigenlijk niks uit hoor! vind het allemaal cute ❤

Geef een reactie

