brush stash

brush-stash

Gisteren was ik gezellig mijn kwasten aan het wassen. Na het wassen zagen ze er weer als nieuw uit! Toen kwam ik op het idee om jullie mijn kwasten te tonen.

brush-stash (2)

Mijn art deco kabuki kocht ik zeven jaar geleden in een Douglas in Keulen. Still going strong after all these years. De Guerlain brush won ik bij een winactie twee maanden geleden. Ik ben er zuinig op.

brush-stash (3)

De slanted kabuki van The Body Shop is zooo zacht. Het ombre effect in de haartjes is leuk.

brush-stash (4)

De stipple brush is echt een aanrader. Heel goed voor z’n lage prijs. De kwast van Hema gebruikte ik vroeger om mijn foundation aan te brengen.

brush-stash (5)

Twee oogschaduwkwasten van Hema. De onderste vind ik goed. De haartjes van de blend brush vind ik nogal hard.

brush-stash (6)

Twee oogschaduwkwasten van Dr Hauschka. Een duidelijk verschil in kwaliteit met de kwasten van Hema. Ze zien er ook veel beter uit.

brush-stash (7)

Een eyelinerkwast van Essence.

Zoals je ziet is mijn stash een samenraapsel van verschillende merken gaande van budget tot high end. Het zijn er niet zo veel, maar ik heb wel al de essentials denk ik. Zijn al jouw kwasten van hetzelfde merk?

Written by Eva

21 thoughts on “brush stash

  1. Leuke ‘verzameling’. Ik heb er een paar (ken het merk niet) in een setje gekocht maar de meeste zijn niet geweldig daarvan. Ik heb wel een face kwast en foundation kwast maar ik heb dringend nieuwe oogschaduwkwasten nodig. Ik ben niet bereid om er veel geld aan te spenderen dus ik ga zeker eens bij hema kijken! xo

  2. Most of my brushes are MAC, but I also have some Bobbi Brown! I’m venturing into Le Metier de Beaute brushes too. I own two for the moment (blush and eyeshadow), and let me just say I think they’re worth the money!

Geef een reactie

