Lush Happy Happy Joy Joy

SAM_0803

Tijdens het uitmesten van mijn stash kwam ik deze Happy Happy Joy Joy tegen. Het eerste en enige haarproduct van Lush die ik bezit. Aangezien ik momenteel geen andere conditioner aan het testen ben, kon ik deze zeker eens uitproberen.

Dit zwarte potje is een sample. Als het leeg is ga ik het met plezier voor iets anders gebruiken. Voor een sample zit er eigenlijk veel in.

Zo ziet de fullsize er uit:

happy-Happy-Joy-Joy

Happy Happy Joy Joy is een veganistische conditioner die wonderen doet voor mensen met droog, gekleurd of gebleekt haar. Droog haar? Check!

De basis van Happy Happy Joy Joy bestaat uit rozen- en inaasappelappelbloesemwater en amandelmelk, die je haar voeden en versterken. Jojoba-olie voedt en geeft extra glans. Ook zitten in deze conditioner diverse citrusoliรซn, van grapefruit en citroen.

HappyHappyJoyJoy

De conditioner is lichtgeel van kleur. De geur is heel speciaal. Persoonlijk vind ik de geur iets minder. Aan de textuur had ik mij mispakt. Op het eerste zicht lijkt hij zoals de gewone conditioner maar eigenlijk is hij lopender. Toen ik wat in mijn hand wou gieten had ik ineens de halve pot uitgekapt. Gelukkig heb ik het teveel kunnen teruggieten en is er niets verloren gegaan.

HappyHappyJoyJoy2

Ik heb de conditioner een paar minuten laten inwerken, zoals aangeraden wordt. Tijdens het uitspoelen voelde mijn haar zacht aan. Wat mij vooral opviel was dat ik veel minder last had van knopen in mijn haar. Met mijn lange haren is dat al een heuse prestatie! Eenmaal droog voelt mijn haar zacht aan en het glanst meer.

Ik ben echt aangenaam verrast door dit product. Misschien moet ik de andere haarproducten ook eens testen. Wat is jouw favoriete haarproduct van Lush?

Written by Eva

17 thoughts on “Lush Happy Happy Joy Joy

  1. Momenteel gebruik ik de Veganese conditioner van Lush. Die is ook een pak lopender dan ”normale” conditioners. Hij ruikt echt heerlijk naar citrus en maakt mijn haar heel luchtig.

Geef een reactie

