Hide and Seek Part III

SAM_0499

Sommige producten komen terecht in de vergeetput. Omdat ze slecht zijn? Nee! Omdat ik er gewoonweg over kijk. Ze zitten ergens helemaal achteraan of onderaan mijn lade en ontsnappen aan mijn aandacht. Vanaf nu zal ik deze ‘zielepootjes’ opdiepen en weer  frequent beginnen gebruiken. Als dat niet lief is!

SAM_0501

Een losse blush van ELF. Vrij donker van kleur. Iets te donker voor mij denk ik. Wie weet dat hij deze zomer wel mooi staat als ik bruin ben.

SAM_0503

Een make-up base van Miss Helen. Basically een primer. Ik heb gewoon veel betere primers nu. Deze gebruik ik nooit meer. Aangezien hij al redelijk oud is zou ik hem beter in de vuilbak gooien.

SAM_0504

Een eyeliner van Gosh met een kleur die echt niet bij me past. Zo oranje. Deze lag in de afprijsbak in het Kruidvat en ik heb me laten verleiden. Gelukkig heeft deze miskoop me niet te veel gekost.

SAM_0507

Een coca cola lipsmacker. Gekocht in het Kruidvat. Ik had al een lipsmacker in vloeibare versie. Die vind ik leuker waardoor deze blijft liggen.

SAM_0508

Een translucent face powder uit de Emotional Brilliance collectie van Lush. Ongebruikt. Echt erg van mezelf. Morgen gebruik ik hem!

SAM_0510

Ook hier moet ik toegeven dat het product ongebruikt is. Het heeft nochtans mooie kleuren. Product van NYC. Moet ik dringend eens uitproberen.

Written by Eva

12 thoughts on “Hide and Seek Part III

  1. Zonde dat je het poeder van Lush nog niet gebruikt hebt! Ik heb zelf ook een gelijkaardig palette van NYC en ik moet toegeven: ik ben er geen fan van. De blush van e.l.f. heeft een prachtig kleurtje.

  2. Zitten enkele mooie dingen bij! Die eyeliner zou ook niks voor mij zijn. Maar Lush is altijd goed en die blush van ELF ziet er ook mooi uit (wel donker idd). Ik ga je trouwens vandaag of morgen eens mailen, zit met een vraagje! :p

Geef een reactie

