Een overzichtelijke stash

vanity4

Een overzichtelijke stash. Welke vrouw droomt daar niet van? 

Mijn mini-stash bevindt zich momenteel in een ladekast die eigenlijk voor kledij dient. Dat lukt prima. Natuurlijk zou ik liever zo’n mooi meubeltje hebben, speciaal voor make-up mét spiegel erbij. Toch ga ik dat niet kopen. Later voor in mijn eigen huis natuurlijk wel.

Ik heb al wat foto’s gezocht zodat ik jullie een idee kan geven welke stijl ik graag zie.

vanity3

Deze is heel strak van stijl. De ruimte er in is eerder klein. Voor mij geen probleem hoor.   Leuk dat je die spiegel kan dichtklappen.

vanity5

In het middenstuk en de twee kastjes kan je al heel wat kwijt. Spijtig dat dit losse elementen zijn.

vanity2

Zo mooi gesorteerd in verschillende vakjes. Sommige gebruiken hiervoor bestek-lades. Goed gevonden.

vanity

Wat een breed meubel zeg. En ook die brede lade, in één stuk. Die is volgens mij twee meter. Dat zwart staat heel chique. Zie je ook minder snel vlekken op dan bij een witte. Alleen spijtig dat er nog zo veel op het meubel staat. De bovenkant heb ik liefst zo leeg mogelijk.

Heb jij een mooi meubel om je stash in op te bergen?

Written by Eva

22 thoughts on “Een overzichtelijke stash

  1. Bij mij ligt het zowat overal, wat ik het meeste gebruik op mijn badkamerkast en de rest in doosjes. Ik heb nu wel nog niet zoveel dat ik echt al een andere oplossing moet gaan zoeken 😀

  2. Ik vind de eerste meubel erg mooi!
    Als ik meer plek in mijn huis zou hebben zou ik wel een mooi meubel met spiegel willen, met vooral veel laadjes zodat alles ordelijk kan worden opgeborgen 🙂

  3. Oh god, heerlijk! Ik was al op Tumblr bezig om te kijken hoe anderen hun stash indeelde voor een artikel, maar ook mijn inloopkast. :’) Mijn make-upkast is bijna klaar dus ben zeer benieuwd hoe de overdracht gaat plaatsvinden!

  4. Wat een prachtige make-up meubels! Zelf heb ik een mooi (zelf opgeknapt) barok kastje, maar over de indeling moet ik nog eens nadenken. Het is lastig om er bakjes voor te vinden die (qua formaat) er goed in passen..

Geef een reactie

