Hide and Seek Part II

SAM_0374

Sommige producten komen terecht in de vergeetput. Omdat ze slecht zijn? Nee! Omdat ik er gewoonweg over kijk. Ze zitten ergens helemaal achteraan of onderaan mijn lade en ontsnappen aan mijn aandacht. Vanaf nu zal ik deze ‘zielepootjes’ opdiepen en weer  frequent beginnen gebruiken. Als dat niet lief is!

SAM_0383

Een concealer pen van Biocura. De touche éclat van de Aldi 😉 In een ver verleden eens gekocht in een zotte bui. Ik ben zodanig tevreden met mijn concealer palette van Catrice dat ik niets anders meer gebruik.

SAM_0377

De santorini blush van Sleek. Deze roze/paarse blush is een allesbehalve neutraal kleurtje. Ik geef het toe: ik kan er moeilijk mee werken. Sleek blushes zijn ook heel gepigmenteerd. Opbouwen en doseren verloopt daardoor wat minder goed.

SAM_0386

De l’oréal super liner. Heel goed product. Hiermee kan ik echt een mooie wing zetten. Helaas kan ik dat nog niet in vijf minuten. Ik sla hem dus vaak over vanwege tijdsgebrek of gebrek aan motivatie.

SAM_0381

‘Vrolijk’ uit de Emotional Brilliance lijn van Lush. Fel oranje voor de lippen. Eén keer binnenshuis uitgeprobeerd. Het zag er nogal ‘heftig’ uit.

SAM_0385

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint. De kleur is een mix tussen bruin en paars. Daar zit het probleem niet. Alle lip tints accentueren velletjes. Deze dus ook. Laat ik daar nu net vaak last van hebben. Gekleurde velletjes staan niet echt classy.

SAM_0376

Dit palette heb ik al een tijdje niet meer gebruikt. Waarschijnlijk omdat de meeste kleurtjes nogal zomers zijn. Voor mijn every day make-up hou ik het liever rustig. Nu denk je waarschijnlijk: ‘Die bruintinten en dat beige kan je toch gebruiken?’ True, maar van die kleuren heb ik betere kwaliteit beschikbaar in mijn stash.

Wie heeft zin in een Part III?

Written by Eva

15 thoughts on “Hide and Seek Part II

  1. Een derde deel lijkt me wel leuk! Ik heb zelf weinig producten die in de vergeetput terechtkomen. Ik heb namelijk geen everyday bakje, maar ik zoek dagelijks in mijn hele stash 😉

Geef een reactie

