Three Things Tag

3

Vandaag een heel leuke tag die ik de afgelopen dagen bij veel collega’s gezien heb. Neem hem gerust over. Veel leesplezier!

3 dingen in mijn tas

– Mijn sleutels
– Mijn portefeuille
– Mijn gsm

birkinbag

3 dingen gevonden op mijn bureau

– Mijn fototoestel.
– Een SD-kaart.
– Zakdoekjes.

3 favoriete meubels in mijn kamer

– Mijn ladekast vol make-up.
– Mijn bed.
– Mijn nachtkastje.

3 favoriete vruchten

– Mango
– Druiven (zonder pitjes!)
– Kiwi

greengrapes

3 dingen die ik ooit wil doen

– Een eigen huis kopen.
– Een road trip door de U.S. maken.
– Mijn blog succesvol maken.

3 dingen waar ik op dit moment aan denk

– Migraine hebben is erg vervelend.
– Mijn citytrip naar Maastricht in april.
– Welke artikels ik deze week nog ga schrijven.

migraine

3 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

– Gangnam Style van Psy
– Scream and shout van Will.i.am & Britney Spears
– Diamonds van Rihanna

3 Blogsites die ik haast elke dag bezoek

Dit zijn de eerste drie die me te binnen schieten:
– Beauty Koning
– Bellachique
– De Ijsprinses

laptop

3 meiden met een leuke persoonlijkheid

– Rebecca
– Astrid
– Peggy

3 soorten favoriete make-up

– BB cream.
– Lipgloss
– Highlighter.

lipglosse
3 leukste kledingstukken uit mijn kast

– Mijn zwarte cocktailjurk.
– Mijn witte blouse met blauwe strepen.
– Mijn grijze blazer.

3 favoriete parfums op dit moment

– Flower by Kenzo
– Lady Million van Paco Rabanne
– Flowerbomb van Viktor & Rolf

HPIM5887

3 favoriete websites/webshop beauty & fashion

– Makeupalley voor de reviews
– Beautybyelke voor  make-up
– Vente-exclusive voor kleren

Written by Eva

Foto’s van weheartit.com, behalve Kenzo.

15 thoughts on “Three Things Tag

Geef een reactie

