L’oréal Professionnel: Instant clear shampoo

SAM_0326

De koude temperaturen hebben voor schilfertjes gezorgd. Niet meteen een fraaie aanblik. Zeker omdat die in mijn bruin haar extra hard opvallen. Daar moest iets aan gedaan worden!

Ik heb de instant clear voor vet haar. Deze bevat citroenzuur die het haar met eerder vette schilfers reinigt en voedt. Deze schilfers zijn het resultaat van overmatige talgproductie.

Het flacon bevat 250 ml en kost 13.80 euro.

De shampoo is lichtblauw van kleur. Shampoo’s met een kleurtje vind ik altijd leuk. De geur is een mix van citroen en munt. Zeer fris dus.

SAM_0329

De shampoo is zuinig in gebruik en schuimt goed. De geur is aangenaam fris. Zelfs mijn handen ruiken er naar, na het wassen.

Het belangrijkste is natuurlijk de werking. Na de eerste wasbeurt merkte ik geen verschil. Geen paniek, zo’n product moet je zijn tijd geven. De tweede wasbeurt waren de schilfers al aanzienlijk verminderd. De derde wasbeurt heb ik echt heel hard moeten zoeken om er nog te vinden.

Als jij last hebt van schilfers en vettig haar, dan is dit jouw product!

Written by Eva

8 thoughts on “L’oréal Professionnel: Instant clear shampoo

  1. I haven’t tried this one yet! Once every couple of years I get dandruff between summer and autumn, but generally speaking I’m fine (knocking on wood here). I’ve told my boyfriend if he ever gets pested by dandruff I have just the thing for him to try out though LOL

Geef een reactie

