20 random facts about me

quil

Vandaag een artikel met een persoonlijk tintje. Ik heb voor jullie 20 feiten over mezelf op een rij gezet. Zo kan je me beter leren kennen. Veel leesplezier 🙂

1. Wijn lust ik niet, maar glühwein wel.

2. Ik drink graag koffie met een vanillesmaakje.

3. Mijn lievelingsvis is zalm.

4. Ik eet niet graag boterhammen.

5. Het enige accessoire dat ik draag is mijn uurwerk.

6. Ik ben bang van spinnen.

scaryspide

7. Ik draag heel vaak mijn haar in een dot.

8. Mijn lucky number is 8.

9. Guerlain is mijn favoriete make-up merk.

10. Mijn slaapkamer is in felgroen geschilderd.

11. Later wil ik een bruine labrador.

brownlabrador

12. London en New York staan bovenaan mijn reis-wishlist.

13. De zomer is mijn favoriete seizoen.

14. Ik ben linkshandig.

15. Ik ben een echte sloddervos.

16. Mijn sterrenbeeld is leeuw.

pretty bathroom

17. Naast beauty ben ik ook geïnteresseerd in mooie auto’s en interieur/decoratie.

18. Ik eet vaak vegetarisch omdat ik veel soorten vlees niet lust.

19. Mijn favoriete kledingstuk is een blazer.

20. Ik lees heel graag jullie reacties op mijn artikelen.

Foto’s van weheartit.com

15 thoughts on “20 random facts about me

Geef een reactie

