Guerlain Météorites goodies

SAM_0297

Wie mij volgt op twitter heeft het vast al gelezen. Bij Eva’s beautyblog won ik een météorites winactie met maar liefst 5 (!) Guerlain producten! Beter kon 2013 voor mij niet beginnen. Warning: huge amount of eye-candy 😉

Guerlain is mijn favoriete merk en de météorites dan nog eens mijn favoriete producten.   Echt waar! Zo’n luxe kost geld. Het merk ligt dan ook een beetje boven mijn budget waardoor ik er helaas niet zo veel producten van heb als ik zou willen. Als je dan ineens leest dat je 5 producten cadeau krijgt….heaven on earth!

SAM_0300

SAM_0302

Météorites Compact Pressed Powder ’01 teint rosé’: perfect om je teint gedurende de dag te mattifiëren. Met mijn vette huid zal ik dit goed kunnen gebruiken. Ook de tint  lijkt me op het lijf geschreven. Prachtig patroon ook trouwens.

SAM_0306

SAM_0308

Météorites Voyage Exceptional Pressed Powder ’01 mythic’: een compacte versie met alle kleuren gebundeld in één doosje. Toch net iets handiger in de handtas dan de originele versie.

SAM_0312

Météorites Pinceau ‘Powder Brush’: een zijdezachte kwast om Les Météorites perfect aan te brengen. Die mooie roze kwast zal zeker opvallen tussen de andere.

SAM_0314

Météorites Perles ‘Light-Diffusing Perfecting Primer’: een perfectionerende primer met parelmoer voor een subtiel verhelderend en corrigerend effect. Zo’n intrigerend product. Ik heb in ieder geval nog nergens anders zo’n primer met glanspareltjes gezien.

SAM_0318

SAM_0323

Prachtige foto, al zeg ik het zelf. Météorites Perles Illuminating Powder – Pure Radiance: magische parels in ‘teint rosé 01’ voor een stralende teint. Dé parels. Zo mooi om naar te kijken.

Nog eens heel erg bedankt Eva en Guerlain PR people voor dit prachtige cadeau!

Ben jij ook zo fan van Guerlain?

Written by Eva

Productinfo dankzij http://evasbeautyblog.blogspot.be/
24 thoughts on “Guerlain Météorites goodies

  1. OMG this is insane!!! I have the compact Teint Beige and Perles du Dragon from last year’s Christmas collection. I am a MAJOR fan!!! I hope you’ll love these and share your experience!

Geef een reactie

