Nail Art: Christmas Hats

SAM_0292

I know, Christmas was aaages ago. Kan geen kwaad om toch nog een leuke christmas nail art te maken hé?

Rood en wit, met die kleuren zou ik iets doen. De witte nagellak is van het Kruidvat huismerk. De rode nagellak is Fred Said Red van Catrice.

Ik begon met de rode nagellak. Twee laagjes aanbrengen. Dit is het resultaat:

SAM_0288

Ik had al een idee in mijn hoofd. Ik oefende op mijn linkse hand en merkte dat het compleet mislukt was. Mijn rechtse hand zou ik dus versieren met een nieuw ontwerp. Rood en wit…kerstmutsen!

Ik begon een witte french tip aan te brengen. Niet perfect afgelijnd, een muts is dat ook niet. Bovenaan de nagel nog een wit pomponnetje en klaar!

SAM_0292

Ik vind het grappig en schattig. Ook dit keer heel makkelijk. Dit kan je zeker eens proberen!

Herkennen jullie er een kerstmuts in?

Written by Eva

11 thoughts on “Nail Art: Christmas Hats

Geef een reactie

