Hide and Seek Part I

SAM_0259

Sommige producten komen terecht in de vergeetput. Omdat ze slecht zijn? Nee! Omdat ik er gewoonweg over kijk. Ze zitten ergens helemaal achteraan of onderaan mijn lade en ontsnappen aan mijn aandacht. Vanaf nu zal ik deze ‘zielepootjes’ opdiepen en weer  frequent beginnen gebruiken. Als dat niet lief is 🙂

Eigenlijk is het wel erg gesteld met die producten. Sommige zijn maar één keer gebruikt. Om te swatchen bijvoorbeeld. Andere zijn zelfs volledig ongebruikt en zitten nog in de verpakking. Daar moest een einde aan komen!

SAM_0261

Ziehier een blush-bronzer-highlighterpoeder. Speciaal voor brunettes. Dit is al eens gebruikt. Niet zo heel veel. Het is een product met fall-out. Dat verklaart waarom het er toch zo gebruikt uit ziet terwijl het zo goed als nieuw is. Net iets te extravagant om in mijn every day routine te plaatsen maar ik ga het toch wekelijks gebruiken.

SAM_0264

Een nude lipstick van Catrice. Trouwe lezers weten dat ik GEK ben van lipgloss. Dat ik lipsticks sneller uit het oog verlies lijkt me meer dan logisch. Met een nude kleurtje kan je haast niet missen. De kleur is dus geen excuus voor verwaarlozing. Welcome back!

SAM_0266

Een highlighter van NYX die ik scoorde in een uitverkoop. Ik kan me zelfs niet herinneren dat ik die ooit gebruikt heb. Mijn vaste highlighter zal ik niet snel inruilen voor een ander product. Onbekend onbemind? Wie weet! Afwisseling is het sleutelwoord.

SAM_0272

Een product die nog in de verpakking zit. Wees gerust, dat is een uitzondering. Deze eyeliner in crèmekleur is van The Body Shop. Ik weet niet goed wat ik met dit kleur moet aanvangen. Dat verklaart waarschijnlijk waarom hij in niemandsland vertoeft. Even een kleurenpalet bedenken en dan ga ik er mee aan de slag. Promise!

SAM_0274

Hier ga ik niet te veel doekjes om winden: ik heb liever poeder dan vloeibare substanties. Ik ga uit mijn comfort zone en deze whip zal mij daar bij helpen.

SAM_0269

Een blush van de Action. Ik heb veel blushes, logisch dat er dus veel ongebruikt blijven. Dit oudroze kleurtje is een beetje standaard. De laatste tijd heb ik het meer voor koraal. In deze koude tijden zal dit roze blosje op de wangen me vast niet mis staan!

Welke producten heb jij ten onrechte verwaarloosd?

Written by Eva

11 thoughts on “Hide and Seek Part I

  1. Dat Essence Sun Club ding heb ik ook! Voor blondes (ook al ben ik brunette), aangezien die kleuren me beter stonden. Ik vind hem heem fijn als blush en de bovenste kleur is de perfecte highlighter 🙂 Leuk artikel!

  2. Leuke nieuwe rubriek (?) Ik heb ook veel van dit soort zielepootjes. Zoals mijn sleek palette (oh so special waar ik niks speciaals aan vind) en nog een nyx palette waarmee ik mijn dochtertje af en toe laat spelen 😉 Probeer het crème kleurige eens in je binnenste oogleden als highlighter; kan heel mooi zijn!

Geef een reactie

