Testing Helena Rubinstein & Estée Lauder

SAM_0211

Vandaag begin ik aan een nieuwe portie samples. Dit keer twee high-end producten: Helena Rubinstein en Estée Lauder. Met beide merken heb ik niet zo veel ervaring. Ik verwacht er veel van, that’s for sure!

SAM_0212

Ziehier de DayWear Advanced Multi-Protection Anti-Oxidant Creme SPF 15. Werkt preventief tegen tekenen van vroegtijdige huidveroudering. Ik begin al rimpeltjes te krijgen hoor! Beschermt de huid actief zodat ze er langer egaler en gezonder blijft uitzien. Bevat een zonnefilter en antioxidanten en houdt het vochtgehalte van de huid op peil.

SAM_0216

Prodigy Powercell. POWER! Na 5 dagen, zichtbare tekenen van een jongere huid: minder rimpels, meer veerkracht, opnieuw een stralende teint, continue vochtregulering.

Beide producten hebben hetzelfde doel. Ik zal ze dus niet tegelijkertijd kunnen testen. Nog eventjes geduld…

Iemand van jullie deze producten al uitgeprobeerd?

Written by Eva

10 thoughts on “Testing Helena Rubinstein & Estée Lauder

  1. De Daywear is een fijne crème maar ik vrees dat je toch geen volledig resultaat kan halen uit een sample. Meestal zie je pas het echte resultaat na een maand of twee, drie. Ben wel benieuwd naar die van HR, 5 dagen, da’s een serieuze belofte! Laat het ons weten!

  2. Ben benieuwd! Ik heb een nachtcreme van clinique met antioxidanten en dat is echt de fijnste nachtcreme die ik al geprobeerd heb. Van Estee Lauder heb ik het Idealist serum maar dat lijkt de laatste tijd z’n werk minder goed te doen dan in het begin.

Geef een reactie

