GOSH BB Cream in beige

SAM_0195

Een paar weken geleden deed ik mee met een winactie op Delta Cephei. Je kon een BB cream van GOSH winnen. Ik was eigenlijk al vergeten dat ik meegedaan had toen ik het goed nieuws kreeg van Suzanne. Leuke verassing!

BB creams, in 2012 toch heel erg aanwezig in beauty(blog)land. Ieder merk heeft z’n eigen versie uitgebracht. De ene al wat meer geslaagd dan de andere. Mijn absolute favoriet blijft die van Garnier voor de vette huid. Vandaag gaat het dus over die van GOSH.

SAM_0197

De verpakking ziet er stoer uit. Zwart, zilver, magenta…een kleurencombinatie die jonge vrouwen zeker zal aanspreken. Het beschermlipje komt hygiënisch over en verzekert je dat het product ongebruikt is.

Deze BB cream is een foundation, primer en moisturizer in één. Hij heeft SPF 15, altijd mooi meegenomen. De tube heeft een inhoud van 30 ml.

SAM_0200

Hij is beschikbaar in 3 kleuren: 02 Beige, 03 Warm Beige en 04 Chestnut. Ik heb de kleur Beige. Dat is dus de lichtste kleur. Persoonlijk vind ik de lichtste kleur al redelijk donker.

SAM_0203

Ik heb een gele ondertoon en dit product heeft een rode ondertoon. Als je goed kijkt naar de foto kan je zien tot waar ik gesmeerd heb. Uitsmeren doet hij goed. De dekking is licht tot medium. Hij droogt snel en geeft een mat effect. Spijtig dat de kleur me niet staat.

Heb jij de BB Cream van GOSH al getest?

Written by Eva

13 thoughts on “GOSH BB Cream in beige

  1. My undertone is pretty yellow too so this might not be my thing. It’s a real pity. I think it a company wants to make a very limited amount of shades, they might as well make them neutral.

Geef een reactie

